Forum 30 i 40 latek Strona Główna 30 i 40 latek
Witamy :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Wazne dla nas daty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 30 i 40 latek Strona Główna -> Zyczenia i pozdrowienia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DragonWarrior
Administrator



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 1:41, 02 Paź 2006    Temat postu: Wazne dla nas daty

Brakowalo nam tematu zwiazanego z datami naszych urodzin i imienin ... Mysle, ze milo jest dostac zyczenia urodzinowe, imieninowe ... nie zawsze wszyscy pamietaja te wazne dla nas daty ... czasem jest i tak, ze nie ma nikogo kto mogl by powiedziec nam cos milego w tak uroczystym dla nas dniu

Wiec zachecam wszystkich do wpisywania sie


To moze ja zaczne

Urodziny: 27 luty
Imieniny: 29 czerwiec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
POGODNA34
Moderator



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:49, 02 Paź 2006    Temat postu:

Bardzo dobry pomysł...........więc moje urodziny,których specjalnie nie obchodzę Laughing 9 maj..........a imieninki 7 sierpień ....pozdrawiam.............

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
myyszka2
Moderator



Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 691
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:31, 02 Paź 2006    Temat postu:

fakt masz racje Dragoniku nio to ja tez moze napisze swoje datki

urodzinki : 11 luty
imieniny : 16 wrzesnia

super pomysł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dina2006
Mega Gaduła



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:51, 02 Paź 2006    Temat postu:

Więc i ja dopiszę się... Laughing ....ale urodzinki podobnie jak Ty Pogódko..nie bardzo tak cieszą już.. ....buu znów roczek więcej jest.. Exclamation

urodzinki : 10 kwiecień
imieninki : 13 marzec............wrrrrrrrrr........nie lubię taj daty ..bo 13 to jest Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Beata__65
Gość






PostWysłany: Pon 20:06, 02 Paź 2006    Temat postu:

Super pomysl...Dina ten 13 to nie taki znow pechowy..spokojnie
Moje urodziny to 13 czerwiec i to niedziela..haha,wlasnie tu na czacie poznalam osobe ktora urodzila sie tego samego dnia i tego samego roku..pozdrawiam Cie blizniaczko.. a data imienin niech pozostanie moze na razie tajemnica..
Powrót do góry
psotka43
Super Użytkownik



Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 359
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 16:18, 03 Paź 2006    Temat postu:

ja,mam,urodziny,23,,kwiecien,,,,,,jestem,byczek,,,,uoparty,,,,,,caluski,,1022222222

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moniq_77
Znajomy



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:28, 05 Paź 2006    Temat postu:

ja mam urodzinki oj zapomnialam Wink kiedy pozdrawiam jak sobie przypomnę to napisze hehe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alden30
Użytkownik



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:32, 05 Paź 2006    Temat postu:

najwazniejszymi datami o ktorych chce pamietac to chyba te co myyszka2 podala... Smile)
a ja tak jak psotka43 tez jestem byczkiem..ale nie z kwietnia..
Pogodna ja mam za Toba urodzinki... 12go Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kinga40l
Gość






PostWysłany: Pią 10:06, 06 Paź 2006    Temat postu:

Dinusia nie smutaj sie .... tez jestem 13 i nie uwazam ze to pechowa liczba .
urodziny : 13 wrzesien
imieniny : 05 wrzesien ....... tej daty nie lubie bo moj eks ma urodziny
Beatko ty tez 13 .... super
Dinus i Beatko napewno z was sa super babki ...... wiec 13 jest nam niestraszna
Powrót do góry
Ciekawa
Gość






PostWysłany: Sob 11:38, 07 Paź 2006    Temat postu:

Hej Beatko:)), no cóż będziemy znowu razem świetować swoja 13stkę w czerwcu, choć nie zawsze przypada w niedzielę, hahaha, a imieninki mam 2 dni później:)) Pozdrawiam wszystkich i buziaczki posyłam:)
Powrót do góry
Ciekawa
Gość






PostWysłany: Sob 11:40, 07 Paź 2006    Temat postu:

Kinga, 13 jest ok, a w 5 wrzesniu też z pewnością znajdą się miłe wspomnienia... mimo wszystko, więc niech jednak będzie miłySmile Całuski
Powrót do góry
Basia__43
Gość






PostWysłany: Nie 23:45, 15 Paź 2006    Temat postu:

ale fajny pomysł Wink...no to ja jestem "jesienna" Smile i juz niebawem swietuje bo to 22 X...ha a imieniny.......mam zima;)POZDRAWIAM wszystkie WAGI Winki swoje imienniczki tez.....Pozostałym duzo dobrego życze:)
Powrót do góry
iva72
Gość






PostWysłany: Śro 10:43, 01 Lis 2006    Temat postu:

jak wszyscy to wszyscy moje urodzinki sa 8 lipca a imieniny 20 maja
Powrót do góry
senna38
Częsty Bywalec



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 23:26, 17 Lis 2006    Temat postu:

A ja jestem grudniowa dziewczyna ale nie Królowa śniegu ....niooooo urodziłam sie 29.XII. a imieniniki mam zaraz porzed urodzinkami bo 24.XII w wigilie i od dziecka jest to mój najpiękniejszy dzień bo już od rana przyjmuje same prezenty..hihihihihi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aida14
Znajomy



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:02, 18 Lis 2006    Temat postu:

senna jak miło ,że ktos kto mieszka blisko mnie bo jakies 45 kilomerty, urodził sie w tym samym miesiącu co ja , 15.12 to moja data urodzin , a imieninki mam 21 01... w dzien babci , chociaz jeszcze nia nie jestem ( ale kiedys mam nadzieje byc). No i w koncu skończe te nickowe 14 lat juz niedlugo hihihihihi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 30 i 40 latek Strona Główna -> Zyczenia i pozdrowienia
Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin